Brev:
Skemad og temperatur, den uendelige saga med spørgsmål
8. april 2014
Alder:
5 mdr.
Skemad og temperatur, den uendelige saga med spørgsmål
Hej igen kære Helen.
Ja, nu er jeg snart ude i en forlængelse af forlængelsen, men i dit sidste svar skriver du, at hvis man laver grød udelukkende på moder eller erstatningsmælk, blandes det med eksempelvis boghvede og koger i x antal minutter....
Det forvirrer mig for i en anden tråd har du skrevet, at modermælk IKKE må koge og det netop er derfor man skal tage grød eller mos AF komfuret, før det tilsættes.
Så nu er forvirringen i mit lille første gangs moder hoved altså ret totalt omkring det modermælk....?
Må det koge eller ej?
Du skriver også at jeg ikke kan følge anvisningen bagpå poserne. Her bliver jeg igen forvirret for det har den lokale SP nemlig sagt at det var præcis det jeg skulle. Og så tilføje modermælk efterfølgende til at afkøle, men uden det blev for tyndt.
Det er så frustrerende med divergerende udmeldinger når man bare vil sit barn det bedste og I så ikke siger det samme.
Ved godt det ikke er din skyld, jeg læsser bare lidt af :)
Med venlig hilsen - Og tak som altid.